10082017

10 August 2017

DSC_4800_koko
DSC_4808_koko
DSC_4790_koko
DSC_4812_koko
DSC_4789_a

I can feel autumn in the air already. Mornings are getting colder and evenings darker, although days are still pretty warm. I still have 2.5 weeks of work left and a bit less than a month till school starts, and there are so many things I wanna do in Finland before leaving. I want to try some new ice cream flavours, go to our summer place, see my grandmother, spend time with my friends and family, finish the books I've started to read, and go to Yyteri. But now I'm off to work and Flow festival tomorrow. Fingers crossed the weather's gonna be sunny and warm tomorrow!
Tunnen jo miten syksyä on ilmassa. Aamut on kylmempiä ja illat pimeämpiä, vaikka päivät edelleen onkin ihan lämpimiä. Mulla on vielä 2,5 viikkoa töitä jäljellä ja vielä vähän reilu kuukausi ennen kuin koulu alkaa, ja vielä niin monia asioita joita haluan tehdä Suomessa ennen kuin lähden. Haluan maistaa uusia jätskimakuja, mennä meidän mökille, nähdä mun mammaa, viettää aikaa kamujen ja perheen kanssa, lukea loppuun ne kirjat joita aloitin lukemaan ja mennä Yyteriin. Mutta nyt mä lähden töihin ja huomenna Flowhun. Sormet ristissä että huomenna on aurinkoinen ja lämmin ilma!

4 comments

  1. Ihanat kuvat!

    https://janitakristina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Mulla on vielä 3 päivää lomaa jäljellä ja sen jälkeen alkaa koulu :D Vaikka kesä on ollut pitkä ja oon saanut toteutettua aika paljon kaikkia juttuja mitä oon halunnutkin, niin silti on vielä niin paljon toteuttamatta :D Pidä hauskaa festareilla! :)

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi että, nauti vikoista lomapäivistä! Tuntuu aina että kesä menee niin nopsaa ohi ettei niistä suunnitelluista jutuista kerkeä tekemään läheskään kaikkia! Ja oi juma pidän, jee! :-)

      Delete

© 2avlt5. Design by FCD